جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۰۰:۵۳

در بندر امیرآباد:
نخستین جلسه کمیته راهبردی مخابرات دریایی برگزار شد

باشگاه خبری فراساحل: نخستین جلسه کمیته راهبردی مخابرات دریایی استان مازندران در بندر امیر آباد برگزارشد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، نخستین جلسه کمیته راهبردی مخابرات دریایی استان مازندران با هدف افزایش تعامل و همکاری مابین ارگان‌های دریایی غیر وابسته با سازمان بنادر و دریانوردی برگزارشد. در این نشست حاضرین بر ارتقاء ایمنی دریانوردی و رعایت کلیه قوانین و مقررات ملی و بین المللی مخابرات دریایی تأکید کردند.


همچنین درخصوص نظارت بر بهره‌برداری صحیح از طیف فرکانس های رادیویی در باند VHF دریایی، ارتقاء وضعیت فنی و عملیاتی تجهیزات مخابراتی و کمک ناوبری شناورهای صیادی تصمیم گیری شد. بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه آموزشی ارتباطات دریایی و ایجاد وحدت رویه و هماهنگی هر چه بیشتر در ورود و خروج شناورهای ارگان‌های غیروابسته از دهانه ورودی بنادر با مراکز کنترل ترافیک، از دیگر مصوبات این جلسه بوده است. شایان ذکر است در نخستین جلسه کمیته راهبردی مخابرات دریایی استان مازندران مسئولین و کارشناسان مخابرات و ارتباطات دریایی سازمان مرکزی، بنادر امیراباد و نوشهر، اداره کل شیلات، فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان و فرماندهی دریابانی استان مازندران حضور داشتند .



  کد خبر : 1969
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :